با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید
دانلود زمان بندی شده در ویندوز

خیلی از افراد تمایل دارند که دانلود هایشان رو زمان بندی کنند تا سیستم به صورت خودکار دانلود های انتخاب شده را انجام دهد . مخصوصا برای شرکت هایی که در ساعاتی از شب ترافیک مصرفی رایگان می دهند ، دوستان تمایل دارند تا رایانه شان به صورت خودکار در این ساعات فایل های مورد نظر رو دانلود کند.یکی از بهترین و قویترین نر م افزارهای مدیریت دانلود که برای اینکار بسیار مناسب هست نرم افزار Internet Download Manager  یا به اختصار IDM می باشد که شما می توانید جدیدترین نسخه کرک شده ی آن (  ۶٫۰۷Build 8 Final Retail) را از این لینک دریافت کنید و یا از نمایندگی رسمی IDM  در ایران جدیدترین نسخه آنرا بخرید .

اما مطلبی که می خواهیم در این پست بپردازیم استفاده از امکانات زمان بندی کردن این نرم افزار می باشد .پس از نصب این نرم افزار بر روی وبندوز خود و با اجرا کردن نرم افزار به تب Scheduler بروید .

با کلیک بر روی Scheduler به صفحه زیر هدایت می شوید که می توانید تنظیمات مورد نظر را در آن به آسانی انجام دهید .

با فعال کردن start download at می توانید ساعت و روز شروع دانلود را مشخص کنید و با فعال کردن stop download at ساعت پایان دانلود در روز مشخص شده را زمانبندی کنید . دوستانی هم که تمایل دارند پس از پایان دانلود رایانه شان به طور خودکار خاموش شود می توانند تیک گزینه Turn off computer when done را فعال کنند . برای مرتب کردن دانلودهایتان هم به تب Files in the queue بروید و تنظیمات مورد نظر را انجام دهید .

و برای اینکه تنظیم کنید که در هر بار چند فایل همزمان دانلود شوند نیز عدد مورد نظر رو جلوی Download num files at the same time قرار دهید .

تذکر : دوستانی که زمانبندیشان طوری هست که در آن زمان با رایانه شان کاری انجام نمی دهند دقت کنند که تنظیمات stand by سیستم خود را طوری تنظیم کنند که در زمان دانلود سیستم به حالت sleep نرود زیرا در اینصورت دانلود قطع خواهد شد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:IDM,آموزش,دانلود,دانلودمنیجر,زمان بندی,ویندوز,
ارسال توسط amir

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 18466
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


تــبـلـیـغــات
با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید